郊遊[麻南笏]

 

今天郊遊去 
由我家前院
[西貢自然教育中心]出發 
行梯級直上 
陽光折射下
形成了一道地上的彩虹
 
 
開步行上長長的樓梯

 

跟著行一段平路

 

到一個分叉路口 

 
 
 跟[麻南笏]指示牌走

路面有點凹凸不平

再走回較平坦的道路

 
 路上有個小亭
可以坐下休息一會

 

休息完就繼續行


跟著就走梯級


這道梯級
有點崎嶇 
 

遙望馬鞍山

較尖的山峰

就叫大金鐘

再行上一點

就望向西貢海面


今天雖然陽光燦爛
但天色不太清朗


跟著向下行


再行一段斜路

 
 又到了另一個分叉路
我們繼續向[麻南笏]方向

迎風搖曳的芒草


遇上另一分叉路
幸好指示清晰 
繼續往目的地前進


再續....



19 則留言:

  1. 我去獅子會時行過自然教育徑咋,冇走EE這段。

    那次其實想去三星灣,但係天晴太熱,怕了走相片中的長梯級,結果作罷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都冇去三星灣,但其實行下路就比較輕鬆㗎。

      刪除
  2. 多謝介紹, 真係唔知有個咁好風景的地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港好多好風景,此處唔算特別靚,但有山有海,行程也算豐富。

      刪除
  3. Hi, EE : 地上的彩虹 .. 漂亮👍 我活到今天才首次見咋! 謝謝分享 ^_^
    短片 :「火彩虹」 https://youtu.be/PHckQdsYdoU

    回覆刪除
  4. 好靚呀!而家山上好多人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地平日去,而且這不是熱門行山線,所以冇乜人。

      刪除
  5. 地上的彩虹好靚~我女見到實好開心~!

    回覆刪除
  6. 我有個問題,D石級咁多咁斜,以前D人點做?

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材