家庭聚會。。街外午餐

 

疫情以來
朋友聚會
家庭聚會
也就少之又少
昨天因應疫情稍緩
相約老伴兄弟妯娌
在我家聚會
粗粗地煮些住家飯
順道炆個西貢名菜
咸菜炆懵仔魚


當然要煮個齋
否則宅男冇餸食


話說我當天蒸雞
不知是否放得太少水
竟然蒸裂咗隻碟
幸好隻碟裂得好齊整
冇影響到隻雞


雖然係冰鮮雞
但都幾有雞味
雞皮爽脆
我都食咗些少


早前表妹約食晏
因為太耐冇見
雖然有限聚令
兩人就無妨
我們相約
在九龍灣德福茜廊
其實不多幫趁
今次覺得食物不錯
一點前離座
有幾款特價午餐
我們兩人同選一款
龍蝦汁蜆肉意粉
套餐包括
餐湯麵包熱飲
每樣都不錯


龍蝦汁蜆肉意粉
個汁有龍蝦味道
蜆肉好大粒
意粉軟硬適中
水準不錯
盛惠$14x元
算幾抵食





28 則留言:

  1. 有魚有肉有蝦等, 更有素菜.....很豐富!
    茜廊東西唔錯。

    回覆刪除
  2. 妳地咁多嘢食,阿仔得一味餸,哈

    回覆刪除
  3. 係咪本身隻碟有裂痕之前冇發現呢?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 都係好主意,但我用咗就唔會轉碟。

      刪除
  5. 家庭聚會
    咸菜炆懵仔魚
    煮個齋
    蒸雞

    德福茜廊特價午餐
    龍蝦汁蜆肉意粉
    餐湯
    麵包
    熱飲
    $14x元/2


    回覆刪除
  6. 瓦碟用用下其實有啲輕微裂痕,爆都唔出奇.

    回覆刪除
  7. 龍蝦汁蜆肉意粉,這個啱我呀,但是看份量,好像不太啱我=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量係比較小,加埋麵包湯我哋夠飽。

      刪除
  8. 現在到外面用餐的人很多,有點擔心故態復萌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又難怪嘅,因為大家困在家太久,唯有盡量保持衞生。

      刪除
  9. 咁好野,碟都蒸爛。我好多時用不綉繡碟蒸完轉碟架

    回覆刪除
  10. 個雞蒸得好好呀, 望到好吸引呀!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...