素湯+丁丁即食麵

 一碗簡單的素湯

顏色鮮明

材料同樣簡單

甘荀 豆腐 番茄 雞蛋

味道已經不錯

也營養豐富

雖然素食材料有限

但換一換配搭

就是另一種口感味道

午餐因為

只有我和老伴

我們不時也會吃點肉

有時也會貪方便

吃個方便丁丁麵

加上餐肉炒蛋

再加幾條菜

配一杯自己沖製檸檬茶

這個午餐也不太差

如此時勢

還是留在家吃喝較安全

 



17 則留言:

  1. 睇完我都去淥個麵食先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑死人啦~
      當時我係歐洲超市最常買到嘅係泰國同印尼公仔麵,維也納都係?

      刪除
    2. 我去歐洲玩都會帶定幾個丁丁麵架,可以做早餐或宵夜。

      刪除
  2. 甘荀 豆腐 番茄 雞蛋 菜
    素湯+丁丁即食麵
    檸檬茶

    回覆刪除
  3. 即食麵,現在好多人會買定好多,唔出街都唔怕餓親!

    回覆刪除
  4. 我哋已經日日喺家食...一係外賣~好耐冇出過去食飯~!

    回覆刪除
  5. 而家多左自已煮飯,因為趕時間都多左食丁丁麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 丁丁麵係方便麵,而且都幾好味。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...