山頂公園

 
從淺水灣往山頂
直上太平山最高的公園



涼亭外圍
地方寛敞


可以遠眺香港仔
薄扶林水塘


可惜天氣不太好
視野糢糊


涼亭外的另一邊


下面有個靚靚的花園


有市民悠閒地休息


也有市民在做戶外運動


小朋友在玩吹波波


我們也行落去走走
剛才我就在上面
欄杆的位置拍照


山頂花園


狗狗也要出來活動


小孩自己走路
她父親在後叫喚


佢一於唔理
繼續行
最後被抱走






22 則留言:

  1. 我唔記得呢度有冇去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處要從纜車站行上來,未必個個行過。

      刪除
  2. 獅子亭我有去過,但公園就冇行.

    回覆刪除
  3. 花頂花園我都無去過,好靚!

    回覆刪除
  4. 這個公園我去過一、兩次咁多乍

    回覆刪除
  5. 佢一於唔理,繼續行---->這個小孩好得意^_^

    回覆刪除
  6. 我哋住咗去港島呀~等天氣冇咁熱~我唸住同月月周圍去港島行~哈~

    回覆刪除
  7. 好多人係呢度影婚紗相呀~
    等肥人遲下又黎行下先~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...