雜菜素丸煮咖喱(素食晚餐)


雜菜素丸煮咖喱

我呢個懶人
用開日本咖哩磚
方便易煮
買一盒有排用
係日本買嘅仍然未食曬
加上我自己唔係咁喜歡香草味
所以對咖喱
真係無乜研究
屋企人亦冇所謂
覺得日本咖哩都可以
因為素食
都係用蔬菜類
我通常雪櫃有乜就煮乜
今次摷到有半包素魚蛋
加上家中現有蔬菜
甘荀 椰菜 西芹 洋蔥
 青椒 薯仔 雲耳 南瓜 秋葵
每樣少少
炒埋一大碟
另留起一啲
宅男明天做飯盒



另一個方便湯
先將雞蛋煎熟
放水滾起就落紫菜豆卜
滾兩三分鐘就食
當趕時間
又想有啖湯飲係最方便



加碟腐乳通菜又一餐






 

18 則留言:

  1. 夏天我都喜歡紫菜滾, 好味又快趣😊

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁又係,每個人口味都有啲唔同。

      刪除
  3. 我對咖喱麻麻,但我經常食咖喱牛腩飯,主要係想食牛腩 :P

    回覆刪除
  4. 咖喱 甘荀 椰菜 西芹 洋蔥 青椒 薯仔 雲耳 南瓜 秋葵 素魚蛋
    滾紫菜豆卜煎蛋湯
    腐乳通菜

    回覆刪除
  5. 我中意吃帶有咖哩味的送, 好下飯。
    雲耳秋葵近來我都常吃。

    回覆刪除
  6. EE這款雜菜素丸煮咖喱,D雜菜好多款,名符其實^_^

    回覆刪除
  7. 哈~ 我正要揾涼湯水,你提醒可以煮海帶湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較少食海帶,下次都要買啲先。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...