周末早午餐+週末閒話

週末午餐

宅男廚房
焗素肉醬螺絲粉
用上回做牛肉丸
剩下的素牛肉
加鮮茄蘑菇茄子做
焗了一大盆
味道不錯


他喜歡刨一些芝士
灑在粉面


早餐蒸腸粉


做腸粉其實好簡單
但因工具問題
蒸時用時間比較長


食過午餐
因要買家具
往MagaBox

真係靜咗好多


但入到傢俬公司
仍然係好多人
付款都排好長長龍


見到兩個可愛公仔
替他們拍張照


跟住曬一曬
家中露台小綠洲


長青藤
長得越來越茂盛
而且形狀好有趣
長出了一個鈎


從屋後摘來種的<草茉莉>
又名<煮飯花>


為何叫<煮飯花>
因為黃昏先開花
呢張相我煮飯時
突然想起出外一看
原來真係開咗花


昨天估明星
今日揭曉
大家有興趣不妨睇睇


1譚蘭卿 2羅劍郎 3鄭碧影 4歐嘉慧 5雷煥璇 6新馬仔 7黃曼梨 8馮寶寶 9梁醒波 10張儀
11 張英才 12夏萍 13胡楓 14南紅 15林鳳 16李香琴 17呂奇 18吳楚帆 19白燕 20文蘭

20 則留言:

  1. 我最近整蒸腸粉失敗咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊樣失敗,乜問題?

      刪除
    2. 蒸極都係糊狀,最後拎去叮。

      刪除
    3. 可能水太多,若果有澄麵,可以加落去,我係用90g粘米粉,8g澄麵,2g生粉或粟粉,250g水,你可以參考下。

      刪除
  2. 我都識起過一半,證明係老人家 :P

    回覆刪除
  3. 超市商場都好多人行,你家阳台植物好靚,見到都舒心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!可能大家都想出舒舒氣,同埋要買糧。
      綠色真係令人覺得舒暢。

      刪除
  4. 鮮茄蘑菇茄子素牛肉丸焗素肉醬螺絲粉
    刨芝士灑在粉面
    蒸腸粉
    MagaBox買家具付款排長龍
    屋後種又名

    回覆刪除
  5. 英國的ikea 都係排長龍,我都仲未去。 個pasta好靚。我都鍾意食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好怕人多,不過要就宅男放假,否則平日行會舒服啲。

      刪除
  6. 其實我覺得條街少咗好多人~不過又冇唸到宜家咁旺丁~!

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...