買菜記


因前院關閉
菜檔不能開市
本星期理應沒法入到貨
幸好蔬菜統營處的員工
非常有心
Whatsapp熟客訂貨
特別安排車到中心門口交收
所以我家又有土產蔬菜
總共買了十樣蔬菜
再配合其他材料
好幾天不用買菜


順便到附近海邊
吸吸新鮮空氣
坐了一會才回家





好像有兩年沒過來
今天似乎特別多車






24 則留言:

  1. 咁多菜, 唔駛愁要買咩來煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要有其他配搭,要均衡營養。

      刪除
  2. 我呢邊街市有好多菜賣喎,超市反而多人掃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家還要要其他食物或乾糧。

      刪除
  3. 服務周到,讚!海邊好好環境,唔使戴口罩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 員工做事用心。
      係呀,我哋真係除左口罩坐度看海。

      刪除
  4. 真係好有心!呢排街市日日都迫滿人,乜嘢食材都畀人搶晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都有啲擔心自己唔封俾人封,所以呢人要儲糧。

      刪除
  5. 你家環境真的好靚,我這裡街市有菜買,暫時唔緊張!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都仍然供應充足,不過,大家始終有啲擔心,所以有人儲定啲乾糧。

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實佢地好多大客架,我算買得少。

      刪除
  7. 咁多菜,你用乜方法保存?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用紙包住套入膠袋放入雪櫃,一個星期都可以。

      刪除
  8. 可以唔駛出街就買到菜~啱哂家下呢個香港..............

    回覆刪除
  9. 真係好好呀, 可以咁樣落單..
    肥人岩岩都碌左去街市入定一星期既餸呀...

    相好好好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我哋支持本地生產蔬菜,所以佢哋肯送貨來好好呀
      多謝你,海邊的風景不錯。

      刪除
  10. 讚!知道客人有需要開方便之門

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...