香蕉蛋糕


早前見
blog友翠兒做香蕉蛋糕
好想食
剛好這日
有兩隻熟透香蕉
咁就做來食
我做的蛋糕
多是牛油及橄欖油各半
因為我自己
吃不慣太濃的牛油味
自家做就可
配合自己口味
早餐或下午茶
也不錯









22 則留言:

  1. 我上個月都整左香蕉cupcake, 細佬好捧場😘

    回覆刪除
  2. 我都有成個月冇焗蛋糕添。

    回覆刪除
  3. 自家品牌,最美味可口的香蕉蛋糕!

    回覆刪除
  4. 只有自己做先真係會有香蕉 :P

    回覆刪除
  5. 香蕉蛋糕整成cup cake咁,我又學到野啦~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐