從武夷山回來



今天黃昏
武夷山回到香港
天氣很好
據我所知
香港過去幾天也有雨
我在武夷山行山
也遇上大雨
台階濕滑


從山上下望的九曲溪
雲霧繞山


回家後和家人
以前幫趁開
茶餐廳晚餐
有一段時間沒來
今晩吃起來
覺得麻麻
點了個兩人套餐
加一個羅漢齋炒麵
套餐其中一款
枝竹炆魚腩
枝竹太韌
魚腩粉醬太多
例湯味太咸
粉絲雜菜煲
也沒驚喜



今天早上還在
武夷山行了一轉山
才坐飛機回港
吃飽趕著回家休息



25 則留言:

  1. 九曲溪上武夷山 大雨台階濕滑難
    黃昏坐飛機回港 和家人餐廳晚飯
    羅漢齋炒麵套餐 粉絲雜菜煲平淡
    枝竹炆魚腩醬多 老火例湯味太咸

    回覆刪除
  2. 這個晚餐,賣相真是不太討好。

    回覆刪除
  3. 中國名山之一武夷山,勁呀!

    回覆刪除
  4. 又去左武夷山, 期待你武夷山靚相。

    回覆刪除
  5. 風景不錯呀, 等EE既靚相及遊記~

    回覆刪除
  6. he~ 我最近都食過幾間好難食連銷店鋪頭,真係揾食艱難
    等你遊記啊~

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落