大節瓜



早前見網友自家種
了一個大節瓜
還以為是冬瓜
怎知在前院菜檔見到
做特價$50元
覺得好抵
心思思捧了一個回家
我用個碗做比例
大家可以想像有幾大



切開放入雪櫃
每次切一大塊
我估計冇十斤都有九斤


第一擊
用咸蛋粟米豆卜滾湯
見咁大個
以為好老
原來又唔係喎
好快煮腍
又幾清甜









19 則留言:

  1. 我D美國親戚就係種到呢種SIZE!!$50/9斤太抵了!!!等睇你之後點消滅!

    回覆刪除
  2. 好大隻呀...唔講我都一定以為係冬瓜呀..切開左都似冬瓜多過節瓜呀!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...