玫瑰玫瑰我愛你





原來今天是情人節
我早上看到WhatsApp才記起
可能仍然是新春期間
好像氣氛沒往年熱烈
但據新聞報導
鮮花仍然暢銷
有花店經理表示
店內最大一張訂單
95枝南美玫瑰
價值$8000大元
不知女士們
是否羡慕收花人
我向來冇花收
不過家中有兩盆玫瑰
也開得很美
每盆$20大元
過年前買
現在還未謝
(照片是早前拍的)






19 則留言:

  1. 我覺得大時大節買花真係貴架,食一餐好過啦。

    回覆刪除
  2. 我覺得好嘥錢, 最好折現俾我 XXD

    回覆刪除
  3. 情人節要送花,去飲要做人情都係商人既圈套,為賺個錢.

    回覆刪除
  4. 我之前都買過20蚊一盆的玫瑰花,但唔知點解買左幾日就謝了,花都開唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 買廉價東西,有時都要講彩數,我放在室外,不知有沒有關係。

      刪除
  5. 你種得幾靚喎,花開富貴大吉大利^^

    回覆刪除
  6. 我過年買D花都仲未謝呀~

    回覆刪除
  7. 哈~ 我C9覺得8000蚊去旅行好過囉

    回覆刪除
  8. 8千蚊真心覺得太貴啦!
    肥人向來情人節都唔收花, 留番平時收仲好啦..哈哈!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...