麵包機製作~紅菜頭包


又做懶人包
今次做紅菜頭包
將1/4個菜頭加水打成蓉
甜包食譜
用麵包機做


出爐就食
但我喜歡加花生醬
冲杯檸檬茶
食個輕型下午茶
至於味道
冇乜特別
都係甜包





20 則留言:

  1. 係咪放左, 要減少水份量?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用啱份量水來攪紅菜頭就可以,因為用機做又唔覺太濕。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我未試過香蕉加花生醬喎,都幾特別。

      刪除
  3. 顏色美嗎?我好耐冇整包喇,睇見你D包包又手痕...

    回覆刪除
  4. 多了紅菜頭了,營養成份提升了不少啊。

    回覆刪除
  5. 我做過紫甘筍懶人包....好紫:P
    家中必有花生醬....我鍾意幼滑,不愛粗粒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做過紫薯包咋
      花生醬....我都係鍾意幼滑,不過家人喜歡粗粒。

      刪除
  6. 1/4個菜頭,個包都唔係好紅哦!

    回覆刪除
  7. 可以多啲用下部機做出更多街外買不到的款色^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 款式冇變化,只可加啲不同味道。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日