九龍公園~衛生教育展覽資料中心


26/01/2019
參觀過紫禁城展覽
行往地鐵站
經過這座樓房
其實也是可入內參觀


食物環境衛生署
衛生教育展覽及資料中心
好長的名字
這裏被我老伴
形容很低B的地方
但我經常過門不入
所以趁還未關門
入去看看



進門第一眼
見到這個佈置
好養眼


好企理舒服
可能近黃昏
人流稀少


有電視睇


大家看圖認字
不用我講解


一家大小在看什麼呢?


夏天入來嘆下冷氣都唔錯


旁邊是樓梯 


 原來二樓也是展覽地點



豬肉檔


模擬廚房


老鼠


大蚊




這裏較適合帶小朋友來
唯一最啱大人用
血壓計
每次我想去用
都被人佔先
但成個館好少人咋


最後我放棄
早點回家煮飯
這個週末很充實




18 則留言:

  1. 我都曾經入過去, 過冷河

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 可能平時都係幼稚園或小學生去參觀。

      刪除
  3. 回覆
    1. 都唔需要刻意去,行過可以入去涼下冷氣。

      刪除
  4. 政府展覽館通常都好冷清.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估平時都係幼稚園或小學生去參觀。

      刪除
  5. 回覆
    1. 都唔需要刻意去,行過可以入去涼下冷氣。

      刪除
  6. 隻大蚊有點得人驚!!
    我都未入過去,第時留意下先謝謝介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場都好大隻架
      都唔需要刻意去,行過可以入去涼下冷氣。

      刪除
  7. 哈~ 尼度設計好啱小小朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估平時都係幼稚園或小學生去參觀。

      刪除
  8. 睇落佈置偏向小朋友為焦點,但係咁樣設計冇咁悶,也有好處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估平時都係幼稚園或小學生去參觀。

      刪除
  9. 未去過呀!~好似幾啱小朋友睇咁~!

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英