素食福袋



很多時見到
福袋這種食材
一直都不知那裡可以買
後來朋友
替我買了兩包油揚
再後來我在一田見到
都是日本貨
做緊特價
於是又買了兩包
福袋材料
椰菜 粟米粒 炸菜 甘荀等
我做法是先
將材料炒熟調味
再放入油揚內

長方形的油揚
在中間剪開
一分為二
將材料放入內封口
隔水蒸十分鐘
再煮個汁淋上面便可






22 則留言:

  1. 將軍澳廣場Aeon超市都有得賣。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 又唔似喎,福袋意思,就係你唔知入面有乜,隨時有驚喜。

      刪除
  3. 福袋,有些似日本飯糰用的腐皮?

    回覆刪除
  4. 我尼邊有間豆腐店都有賣福袋,好貴重要好大包

    回覆刪除
  5. 我仲以為好似日本福袋咁求其入幾樣嘢就一袋用來賣添 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實原理一樣,不過呢個係食物。

      刪除
  6. 素食福袋一包材料齊晒入面,特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 福袋意思,就係你唔知入面有乜,隨時有驚喜。

      刪除
  7. 回覆
    1. 福袋意思,就係你唔知入面有乜,隨時有驚喜。

      刪除
  8. 試過用腐皮包,但EE用油揚來做袋很方便哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 腐皮做卷較好,做袋就用油揚較好。

      刪除
  9. 脹卜卜好可愛呀, EE好好心機呀~

    回覆刪除
  10. 你好有心機~我家下煮得好求奇~最緊要快~~~

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃