日本行2018之衹園《花見小路》



來到京都
怎能不到
祇園[花見小路]

一來到就
見到這位人兄
疑是時光倒流


有美相伴
異國情鴛?


時近黃昏
遊人真不少


我們行到了
祇園[甲部歌舞練場]
一位腳步如飛的藝妓


永遠都是
拍到她們的背影
真懷疑
她們是否會輕功


恰巧遇到
[草間彌生]


一個大大的圓點南瓜
這位藝術家愛圓點
而我見到這些圓點
立刻就想起小鳳姐
另有室內展覽
可惜已接近關門時間
所以沒得看
(要入場費)



這座建築物
我四年前
曾入內觀看過表演

當日也見
有人在排隊等候


拍呢張用手機


櫻花片片



之後乘車到鴨河附近


再乘車回到京都站
在車站隔鄰商場
的拉麵街吃晚餐
拉麵街在十樓
全層都是拉麵店
間間都要排隊
要從購票機買票
再輪候入座

多蔬菜的一碗
當然是宅男的


為我買了碗沾麵
吓!碗麵凍冰冰嘅
幸好碗醬湯好夠熱
第一次食
好大鄉里


經過通道時
拍下了京都的夜景


要早點回酒店休息
明天的行程好重要




28 則留言:

  1. 明天,一定準時嚟捧場^_^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 多謝
      好似大家轉移左視線,去下一篇。

      刪除
  3. 我不明白這篇為何叫衹園與花見小路?好似看不到甚麼園甚麼花與甚麼小路呀?嘻嘻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 祇園是個熱鬧的市區,花見小路是花街柳巷,歌舞妓和藝妓出入的地方,祇園[甲部歌舞練場]也是舞妓和藝妓訓練和表演場所。現在變了遊客必到的地方。

      刪除
  4. 個大南瓜喺嗰度好似唔多襯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有些少唔襯,而且個南瓜太大,不過,展出到十月就搬走。

      刪除
  5. 藝妓套和服好靚, 不過對鞋都好高喎, 我以為係平底鞋呢. 😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都有著平底嘅,但我兩次見到都係著高鞋。

      刪除
  6. 日本人似乎唔多鐘意俾人影,影正面我會問咗先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本女少女喜歡俾人影,但藝妓就唔鍾意。

      刪除
  7. 個南瓜同個建築物好唔襯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有些少唔襯,而且個南瓜太大,不過,展出到十月就搬走。

      刪除
  8. 真係行到邊都見到櫻花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇著櫻花季節,同時我地時間啱啱好,我地走櫻花已經落緊。

      刪除
  9. 💫好友♦。。゚✬🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔═╗✨╠╣aΡpy週二🌟
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗☆╭══╮★
    ║╦║╬║╬║╬║║║╭╯ΘΘ ║
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╰⊙═⊙╯。♫♩♬♪
    ────╚╝╚╝╚═╝✾・。。゚⊹¨**
    ❥❉۩۞۩❣ღೋგஜ♥ഐ☘♡

    回覆刪除
  10. 上次肥人黎花見小路..咩都唔見唔到, 嗚嗚!

    回覆刪除
  11. 櫻花片片, 我們少見覺得真係好靚, 唔知日本人日日見有什么感覺呢? 嘻嘻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人都是一年一度見櫻花,覺得他們都好享受。

      刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳