午餐在 PopCorn


昨日看完早場
在此午餐
小店設在
將軍澳PopCorn內
屬開放式設計
PopCorn位於將軍澳市中心
上蓋是酒店及屋苑

餐廳坐位有限
所以午餐時間都要等一陣




我點了這個吉列魚柳午餐


套餐有湯及飲品


宅男散點素菜長通粉


散點同套餐差不多
但不包飲品及湯
價錢不算便宜
是西餐廳形式
食物款式不多
不過就即點即做
食物質素還可以






26 則留言:

  1. 我成日以為呢個商場係油塘 ^^

    回覆刪除
  2. ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗♬
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∵♪
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║♫
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝∴♩
    ────╚═╝開心萬事得╠╣aΡpy週二
    💫好友♦º・゚🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝๑
    ──────────────╚═╝🌟・゚⊹

    回覆刪除
  3. 我覺得很多主打西餐的店子,午餐種類來去都是那一些,通常去的人為的不是名氣便是為吃裝修了!

    回覆刪除
  4. 西餐來來去去都係意粉同焗飯,味道又重,除非無選擇否則少幫襯😊

    回覆刪除
  5. 呢類西餐都係比較油膩同熱氣.

    回覆刪除
  6. 兩款都唔錯喎,埋單係咪一舊水有找?

    回覆刪除
  7. Italian Tomato將耐之前都幫襯過,都OK的。

    回覆刪除
  8. 我妹都喜歡呢間餐廳,佢話他們的蛋糕都非常好食。

    回覆刪除

香煎大蝦+紅豆 pancakes

 冰箱還有包大蝦 放得太久 係時候清左佢 大蝦雖然放在冰箱一段時間 仍然好新鮮 我喜歡煎香 再加薑蔥豉油略煮 連殼一起煎 有種原汁原味感覺 若是煎蝦球就食得方便 上回做左好多豆蓉 放在冰箱慢慢用 今回又用的夾 pancakes 冒充下叮噹 愛食嘅紅豆餅 不過 我似乎太孤寒 紅豆餡...