番茄牛肝菌炒蛋

新春期間
特別多約會
約會又離不開食
不過
我仍然有煮飯架
瓜瓜菜菜不在話下
牛肝菌買左一段時間
還有未吃完
試下用來炒蛋
牛肝菌要浸軟清洗
切粒用油炒香
放入蛋液中
加些少生抽糖拌勻
再炒成滑蛋
番茄煮熟調味
調味除左鹽
亦可加小小糖吊味
再將蛋回鑊略兜
上碟就可
宅男話好食
問點煮
咁就寫低先







20 則留言:

  1. 我老公呢期十點先返...過年後我冇煮過飯...哈哈哈~!

    回覆刪除
  2. 新春過後真係要食翻清淡啲 :P

    回覆刪除
  3. 牛肝菌我有,但未試過炒番茄蛋,配搭又幾新鮮呀!

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...