筲箕灣東大街


從堅尼地城
坐叮叮車到筲箕灣
剛好遇上較新的車輛
坐得比較舒服
加上當天天氣很好
所以沒冷氣也不要緊
開小小窗也不會冷


從堅尼地城總站出發
到筲箕灣總站
出乎意料之外
竟然用了足足兩小時
幸好我們不趕時間
而且是老友聚舊
所以有傾有講也不覺悶


我是九龍人
所以甚少到此
多是在外圍經過


來到筲箕灣
到底為乜


聞說東大街
好多食店


可能以前這裏是海邊
很多古廟



有人想吃魚蛋粉
朋友話尼間出名


睇下我地食左啲乜
牛肉治
凈魚蛋




還有魚蛋麵
奶油多


西多士


沒有套餐
全部單點
熱飲每杯$19蚊
魚旦麵
淨魚蛋
每碗$34蚊
廿三蚊西多
多士十二蚊
一點都不便宜
鴛鴦奶茶都好飲
包包即烘即食
也不錯
而出名的魚旦
我反而覺得一般
魚旦麵湯底太咸
不及格


食飽飽
幾位熟女
在街頭返自拍
論論盡盡😅😅😅
返完大家都乘地鐡回家
叮叮車嘛
有空先坐



29 則留言:

  1. 哈哈...遊叮叮車河也不錯!我都很久沒坐叮叮車了!

    回覆刪除
  2. 原來要咁耐, 不過遊叮叮河都ok 喎, 我好耐無坐叮叮啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間加上有人一起吹水就幾好。

      刪除
  3. 我都有三十年...很久沒坐叮叮車了
    💫好友♦。。゚✬🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗🌟¨¤。゚
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║º°¨**
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝✾・。。゚⊹
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週末。・゚゚✨
    ❥❉۩۞۩❣ღೋგஜ♥ഐ☘♡

    回覆刪除
  4. 好似話有左地鐵, 啲野貴左

    回覆刪除
  5. 嘩,兩個鐘上廣州都得喇 XD

    回覆刪除
  6. 新叮叮早坐過了,比舊的舒服啦!

    回覆刪除
  7. 以前我在筲箕灣曾幫朋友做過一年工,筲箕灣除了多食肆,個街市都仲好大呢!

    回覆刪除
  8. 去海防博物館,都會經過呢度,否則我呢啲(九龍人)無咩機會走來這邊.

    回覆刪除
  9. 最近喺香港嗰頭返工,有機會我都去下先!😁

    回覆刪除
  10. 筲箕灣我哋間唔時都會去~因為夫家喺嗰邊呢~!

    回覆刪除
  11. 2小時,當來一個香港觀光啦^_^

    回覆刪除
  12. 成2粒鐘耐過去台灣,但真係好抵坐,又可以傾下計,下次不妨買定飲品和薯片wakakakaka

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信