藍莓可可小蛋糕


新春期間
食多多中式糕點
今期換換口味
做幾隻蛋糕換換口味
照片拍出來好黑
有點神秘感😄😄😄



我配檸檬茶
自家做不太甜
算唔錯








24 則留言:

  1. ╭~╮
    ╰╭╯♪
     O♩♫
       ☆♬
     .∧_∧o⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋგஜ。¤ഐ๑*۩۞۩✾
    好友💫晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週末🌟

    回覆刪除
  2. 藍莓可可呢個組合搵日我要試試。

    回覆刪除
  3. 我記得街坊話過呢個組合超正

    回覆刪除
  4. 這個有可可, 小朋友都喜歡食. 😘

    回覆刪除
  5. 我都鍾意食自家做蛋糕。不過香港的糕點都唔係甜。

    回覆刪除
  6. 唔只件糕唔錯,隻碟D公仔都靚。

    回覆刪除
  7. 自家製可調節甜度,啱自己口味^^

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信