初六壽宴


每年初六
都會參加
一位長輩壽宴
長輩已經八十多歲
難得精神奕奕
獨行獨往
恭祝他
福如東海 
壽比南山
健康快樂


壽宴菜餚豐盛
乳豬脆卜卜
味道適中
不錯呢



上湯龍蝦伊麵
份量充足
加拿大龍蝦
估不到味道幾鮮甜



大大隻帶子
食來有點彈牙
比較喜歡
是西蘭花不太硬



這蟹拑沙律
賣相不錯
我怕熱氣
又怕生冷
冇食到


花膠魚翅湯
味道太濃
我吃了少許就放棄



這道鮑魚
好有咬口


還炸雞
只吃了一件
實在飽了
我要留位吃甜品




還有魚
迷你糯米雞
紅豆湯圓
壽桃包
都沒有拍照
呢餐太豐富
菜式碟頭很大
份量很充足
我們這一檯
有剩有餘
大家不想浪費
有人要將
剩餘物資帶走




29 則留言:

  1. 長輩初六過壽辰,初七人日再過一次,雙喜。

    回覆刪除
  2. 早十幾年前,我去飲都見過好多人連生果連酒水都會攞埋!

    回覆刪除
  3. 好豐富嘅壽宴,初六七都係生日啦!

    回覆刪除
  4. 好豐富呀, 樣樣都大大碟, 不過都好呀, 年年有餘嘛~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢又食得又飲得幾杯,真係開心㗎。

      刪除
  6. 好豐富啊!祝人日生日快樂🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問西蘭花旁橙色個款食物叫咩名? 我忘記左... 嘻嘻😋

      刪除
    2. 西蘭花旁橙色個款食物叫...珊瑚蚌

      刪除
  7. 恭喜🐶初七人人生日快樂🎂
    祝福2Ѽ18🐕繼續健康快樂🐩
    •✿•───•✿•───•✿•
    ╔════╗╔═════╗
    ╚═╗╔═╝║░░╬░░║🎈
    ░░║║░░╚═════╝
    ╔╗║║╔╗╔═════╗
    ╚╝║║╚╝║░░╬░░║∧∧
    ░░║║░░║░░╬░░║・ω・)
    ░░╚╝░░╚═════╝⊂ノ🎈
    •❀•───•❀•───•❀•

    回覆刪除
  8. 菜式豐富....我至like蟹拑!

    回覆刪除
  9. 味味都好啱食,豐富過節^^

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...