莫斯科~難得的悠閒


離開沙哥斯基城
繼續行程
車子停下來
一片金黃
大家又瘋狂拍照



有些團友
拾起楓葉拋落拍照
不亦樂乎


遍地金黃
可惜不是遍地黃金


跟著來到這個
[經濟成就展覽館]
可惜正在裝修
沒得入內參觀



有個金人噴水池
可惜又是缺水


好多金人



地方很大
自由活動



附近有咖啡室
雖然很飽
但還是入去坐坐
喝杯咖啡
順便借用洗手間


室內很清靜
客人不多


我們兩人點了杯咖啡
見到隔離檯食餃子
我地又試下
原來是羊肉餡
不過
我居然可以食了兩隻
後來有團友入來借洗水間
就幫口食埋佢







集合齊人就上車
食晚飯去 
今天提早了少少食晚餐
因為晚飯後
就坐火車上[聖彼得堡]



火車頭好型


火車乘客不多
這卡車坐了若一半客


由莫斯科到聖彼得堡
大約四小時車程
到達時差不多晚上12時
有當地導遊接車
因為車站附近
不許停車
大家要推著行李
行一小段路
導遊提醒我們要跟大隊
也要提防小偷
因為明天早上
很早便要出發觀光
所以到達酒店
就趕快梳洗休息



20 則留言:

  1. 個火車真係好靚,但又要坐四個鐘......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地慣左長途旅行,四個鐘火車唔太難捱。

      刪除
  2. 成個地下都金黃色咁~好靚呀~~~香港好難會凍到有黃紅葉

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有嘅,不過冇咁多同咁靚。

      刪除
  3. 有一程火車, 又幾特別喎

    回覆刪除
  4. 搭火車可以欣賞沿途風景 , 很舒服喎 .

    回覆刪除
  5. 可以坐火車,體驗當地交通工具,幾好玩呀。

    回覆刪除
  6. 如果我係度,我都會好似D團友拋樹葉,哈哈!

    回覆刪除
  7. 我都會狂影相...hahaaaaa
    坐火車都好呀, 可以坐下唔同交通工具嘛, 呢個係邊間旅行社?等肥人參考下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到咁多葉真係會好興奮
      我喜歡坐火車架,我呢個團係新華。

      刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...