煎秋刀魚

在數字屋
買了包秋刀魚
非常便宜
一包四條只需廿多元
趁宅男不回家吃飯
消滅左佢
解凍後灑了些鹽
本意就想用焗爐焗
最後都是煎
比較快手
將魚頭除去
是因太長
放不下煎Pan
其實大家食秋刀
會吃魚頭嗎?


46 則留言:

  1. 記得最初不會在街市買到秋刀魚,有次在某些美食博覽,吃了攤位煮好的秋刀魚出售,買了一條試食,覺得美味,慢慢的,這種魚就在一般街市都買到了。

    回覆刪除
  2. 香煎魚頭會很香脆................伴酒應該很一流呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡吃魚,會覺得美味。

      刪除
    2. 是的!心心知道日本人愛吃秋刀魚.............就是因為秋刀魚是日本人的一種傳統食物!

      刪除
    3. 但原來很多人嫌腥。

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 所以心心就比較喜歡一局的吃法呢!☺️

      刪除
    6. 下次再吃,會試用檸檬汁

      刪除
  3. 不吃啊, 所以我都會切了魚頭, 甚至魚肚少少位, 因為不吃, 那就不用浪費油和火力去煎了.

    回覆刪除
  4. 我食秋刀魚都會切左個頭唔食架,煎香之後灑椒鹽同七味粉都好好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用鹽醃,煎香就咁食都唔錯。

      刪除
  5. 不吃,個頭有咁上下大,「感覺」易積多D污糟物咁。

    回覆刪除
  6. 我比較喜歡鹽燒秋刀魚
    伴點檸檬汁會很不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我呢個都算是鹽燒,只是沒有點檸汁,下次再吃,一定記著要檸汁。

      刪除
  7. 我怕佢腥,所以無買佢!😅

    回覆刪除
  8. 我好少食, 出街食多數無頭, 不過我妹妹好喜歡食. 😘

    回覆刪除
  9. 秋刀魚我比較少吃,反而喜歡多春魚多些,是因覺得拌啤酒一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩樣都普通喜歡,兩樣都好少食。

      刪除
  10. 大爺愛吃秋刀魚,但我怕腥,每煎一次我都很辛苦,大爺有時會在超市買兩條煎好的自己吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老伴又好喜歡食魚,不怕腥,整時的確幾腥。

      刪除
  11. 可能我吾識整,試過覺得很腥,不敢再賞試了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗時的確幾腥,唔要個頭用肚會好啲,不過,香港好多種魚,唔食都冇損失。

      刪除
  12. 魚頭淨係得啲骨,我唔會食囉.

    回覆刪除
  13. 我係貓,不論大小,什麼魚也食,但家中D後生唔會食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,你有冇收到信息,大家都不能登入你的blog啊!

      刪除
  14. 好友🌂早晨⚡午安🌩️黃昏☔傍晚好
    💻回覆完大家🚪去彩紅士多玩貓嚟🐈
    ═╔╗══════╔╗💕
    ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗💛
    ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║∧∧
    ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║・ω・)
    ════╚═╝═════╚═╝⊂ノ
    █░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀
    ████ █▀█ █─█ █─█ ──█
    █░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀💞
    開心週日🎈╠╣aΡpy中秋節
    💟💘💙💖💜💚💗💝*¨*💌

    回覆刪除
  15. 我屋企樓下間759執咗.....
    要去尚德先有得買~!

    回覆刪除
  16. he~ ~ 我唔食魚頭,所以同你一樣咁處理

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...