晚飯在泉章居


時近中秋
又是飲飲食食的時間
昨天星期六
同表兄表妹
幾家人一起做節
選在旺角泉章居
星期六出到旺角
例牌人山人海
最討厭是街頭表演
喇叭聲浪非常刺耳
難為了附近的居民
都不大明白
呢啲會完全冇管制

胡扯一通後
言歸食物
當日十二人
點了兩個六人套餐
每個餐七百多元
再加隻霸王雞
套餐有多款小菜選擇
有湯有魚有肉有素
都吃得幾豐富














呢個湯大
兩個餐有兩個湯
我都飲左兩碗


今餐由晚輩發辦
晩輩找數
我們只負責食
傾傾談談
開心的一個晚上




32 則留言:

  1. 當年去泉章居, 想點例湯, 個伙計居然叫我地唔好叫, 係味精水 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 味精一定有,不過,好似冇咁誇張,都有好多料。

      刪除
  2. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
     O❉
     ⊹ o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___°ഐ★
    /└-(____/✬*¨☆
    ♬*♩๑✾♫。♪გ◇•ೋஜ۩۞۩
    🌟話咁快又╠╣aΡpy週一✨

    回覆刪除
  3. 這泉章居還是否以前近女人街的那間嗎?
    而我覺得,銅鑼灣雖然不錯,但價錢卻是最貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經搬到近火車橋那边,銅鑼湾間都搬左。

      刪除
  4. 回覆
    1. 人多可以叫多款式,的確食得開心啲。

      刪除
  5. 泉章居我哋食港島嗰間~少人D~旺角太多人~

    回覆刪除
  6. 我以為泉章居出名鹽焗雞,套餐會有雞,D餸好靚吖,價錢亦公道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地霸王雞都出名,不過,係另外点架。

      刪除
  7. 我同你一樣都好討厭街頭表演,要表演請自己租場.

    回覆刪除
  8. 好怕去旺角,人多已經夠迫人,街頭咁多表演,這也不是最大問題.最差就更多易拉架,條路都唔行.

    回覆刪除
  9. 我都好鍾意旺角泉章居,雞好好味呀。

    回覆刪除
  10. 泉章居那邊算叫做比較清靜,是鬧市中的綠洲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都講得啱,不過,係地鐵行過去都有排迫。

      刪除
  11. 我十世都唔去旺角一次, 早排去花墟順手行下旺角, 終於見識到傳說中嘅大媽唱歌跳舞, 好可怕,太大聲喇, 住樓上d街坊堅慘!以前都唔興, 點解而家變成咁><

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之住係附近真係好慘,香港好多事都在暗中偷換中。

      刪除
  12. 我冇睇錯,有碟係咪梅菜扣肉?我鐘意呀

    回覆刪除
  13. 又是飲飲食食的時間=又是不知不覺增磅的時間麼?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近的確在增磅中,不過,我比較隨意。

      刪除
  14. 我地尼度D街頭表演都好煩架,只好關窗

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...