醒胃冷盤


天氣熱
在熱廚房煮食
煮一餐飯
真是充滿汗水
所以不時都會做個冷盤
可以煮少一味餸
豆腐皮蛋加上車厘茄
也是不錯的選擇
加上混有陳醋的醬汁
可醒醒胃








32 則留言:

  1. 我都係咁話...天氣熱在熱廚房煮食
    煮完一餐飯...真是充滿汗水,做個冷盤好D
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     ∧_∧・゚
    (。・ω・。)つ━★°*`.
    ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
     しーJ  ♫´¨๑♬.♩·✬
    ❉ഐ•ೋஜ╠╣aΡpy週二*۩۞۩✾
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  2. 天氣熱,在港時我會開著風扇煮餸,而我太太就間中整定啲冰凍涼粉,嚟做飯後甜品。

    回覆刪除
  3. 這個冷盤好味又醒胃. 👍🏻

    回覆刪除
  4. 呢個冷盆小食,啱哂我呀!

    回覆刪除
  5. 陳醋夠醒胃,啱晒天熱冇胃口.

    回覆刪除
  6. 天氣炎熱,真是要吃這些冷盤開胃!

    回覆刪除
  7. 皮蛋豆腐正,不要我要走茄呢

    回覆刪除
  8. 冷盤方便易做.(不過我等腸胃敏感的人,就只適合熱食)

    回覆刪除
  9. 天氣太熱我都叫媽媽煮下冷盤,開胃又唔駛熱咁辛苦^^

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃