港式麵包~椰絲包


椰絲包
以前很喜歡吃這種包
近年麵包店都少見了
好久沒有做
手藝生疏
捲得得很差
不過
真的很好味
連吃兩個



33 則留言:

  1. 甜甜地,我都喜歡。整椰絲包,手工多唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算好多功夫,不過,當然要做多小小啦

      刪除
  2. 椰絲包, 我都有一輪無整

    回覆刪除
  3. 我大仔好喜歡食架, 我都好耐無整啦!

    回覆刪除
  4. 我比較少吃椰絲包,連雞尾包都很少吃!
    原因是:太香了我受不了…
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩,睇見都想食番個呀!

    回覆刪除
  6. 喱個包我和屋企人都好鍾意食,睇見你D包我又想今日整喇。

    回覆刪除
  7. 這種椰絲卷包,妳唔講我都唔覺,真的,少見了,好味又平宜,可能利錢少,現在少有麵包店有賣.

    回覆刪除
  8. 椰絲包真係非常之好食,自己整更好!

    回覆刪除
  9. 一D都唔差,捲得咁靚,我都好耐冇整了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番以前啲相,係冇爆開,真係生疏左好多。

      刪除
  10. 我最中意食既面包之一.

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便