黑豆芽番茄豆腐湯+素鴨


很久沒買素鴨吃
今次沾蛋漿煎
吃起來很香口


黑豆芽番茄豆腐湯
用剩的蛋汁
煎一煎加入湯
黑豆芽只在前院才買到
也不是常有
我覺得吃起來較爽口
滾湯最好
我見到一定買





21 則留言:

  1. 🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    我是時候落樓去玩吓貓😸買餸菜🐈閒聊吓🐾
    ╔═══╗🎀¨˜“გª•*¨✾💕
    ║███║ ¤ª☆“˜*💙┈💖・゚⊹
    ║ (●) ┈ ♫ █ ♩♪▄ █ ♬ █ ♫♪▄
    ╚═══╝┈❉¸.¤“˜¨★💚✬¨*💜
    💠時刻開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末🔷

    回覆刪除
  2. 個湯很配那個「香酥鴨」,可以下火嘛……

    回覆刪除
  3. 呢個湯啱我飲,有蕃茄十分好呀。

    回覆刪除
  4. 素鴨幾唔錯,不過比較熱氣.

    回覆刪除
  5. 好多時都想,素鴨或素雞等等,賣相和實物相差甚遠,味道也不太似.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都係俾個名稱,買時好分辨,都同真嘅冇關係。

      刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信