芝蔴包+榛子曲奇


長長的假期
今天是最後一天了
明天又要
開始忙忙碌碌
其實說來好笑
放假也是無事忙
而且特別懶洋洋
想做的事
還有很多做不成

除夕那天
做了一爐芝蔴包
簡簡單單的咸包
是宅男喜歡的口味




做了一盤
可可榛子曲奇
帶去朋友家
已經很久沒做
生疏了
原食譜來自
昔日Yblog舊友
今次將食譜略改
倒也不錯
朋友們很喜歡呢










41 則留言:

  1. 宅男一口氣可以食幾多個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好細食,最多食兩個至三個。

      刪除
  2. 好友♦・゚☁瞓覺呢🌛💤週二╠╣aΡpy
    ╔═════ღೋ*ഐ❉═════╗🌟
    ✬█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█🐥。・゚🐓
    ☆█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_🐣¸🐤🐔
    ╚════♪♫¨★2Ѽ17♩♬✾══════╝✨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我瞓煲覺,你煮飯未?

      刪除
    2. 齊齊Happy New Year 2Ѽ17繼續向快樂前進
      好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy
      我以開始忙大掃除嚟🌲🏠月尾就過農力新年
      還可以偷懶唔煮飯呀🎊大掃除完之後辦年貨

      刪除
    3. ╔═════╗✾
      ║░═══░║¨**
      ╚═════╝░╔═╩═╗
      ░══╬══░░❉╬╬
      ░░░║░░░░❉╚╬═♦
      🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
      🐣藍天白雲🐥太陽和暖又靚靚的週三。・゚゚🐤
      💞。。゚💚°¨💛大家💙2Ѽ17╠╣aΡpy💜⊹¨*💕
      瞓醒我又開始忙大掃除喇喂ღೋ🌲🏠💒🏡🌲

      刪除
    4. 我每天打掃間居一個位,好快大掃除完,要預備辦年貨
      咁月尾農力新年就可選擇開心吃喝玩樂啦...嘩哈哈
      好友♦・゚☁晚安✨唔該周公子見呢🌛💤週四╠╣aΡpy

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我個曲奇係健康版,都唔錯架。

      刪除
  4. 曲奇與麵包都好靚呀,我諗曲奇你係用固體菜油吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,原食譜係用一半牛油,一半用固體菜油。我將菜油攺用橄欖油。

      刪除
  5. 整得好有水準,同麵包店外觀一樣.但健康得多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我地自己做的包包,不會輕飄飄,有份量好多。

      刪除
  6. 老婆就最鐘意食鹹芝麻包,雖然佢叫這是豬仔包。

    回覆刪除
  7. 老婆就最鐘意食鹹芝麻包,雖然佢叫這是豬仔包。

    回覆刪除
  8. 自己整曲奇餅健康D,可以食多幾塊。

    回覆刪除
  9. 芝麻包我最鍾意,可以點食都好味呀!

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐