聰嫂甜品


吃過午餐
雨仍然繼續下
陪朋友行了一會精品店
大家難得相聚
自是意猶未盡
決定𨍭個地方
往將軍澳吃甜品

都說女人有兩個胃
另一個胃
是要來消化甜品
兩碗合桃芝麻露
另一碗杏仁芝麻
加一榴槤班戟
三碗熱騰騰的甜品
都有水準
榴槤班戟味道不錯
不太多忌廉
對我口味



原來
有一位朋友不吃榴槤
我們再點多一客
紅豆綠茶Q果
我第一次吃
外皮的確好Q
夠彈牙
紅豆餡好味
綠茶餡太實
相對失色


吃飽飽就要分道揚鑣
我此日剛巧
晚上也有約會
這個就下回分解



 聦嫂甜品聰聰嫂私房甜品
將軍澳常寧路2號TKO Gateway西翼地下W003-W004號舖
港鐵坑口站 A1 出口, 步行約2分鐘






33 則留言:

  1. 咁好整天唔使做,又吃又喝又有約會!

    回覆刪除
  2. 我始終未有机會試過聰嫂!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都係食過幾次,在非繁忙時間。

      刪除
  4. 榴槤班戟味道不錯,我一定讚不絶口.

    回覆刪除
  5. 我記得多年前來香港,朋友特別車我去將軍澳食這間嘅甜品,聽說已經賣了,水準差啲。

    回覆刪除
  6. 真係好奇怪,食飯又怕肥,但食甜品又唔怕.

    回覆刪除
  7. 現在的甜品
    要設計很多新款式新口味
    來滿足捧場客的期望

    回覆刪除
  8. Q果個樣...又真幾QQ!^^

    回覆刪除
  9. 榴槤我食過一次,食落又可接受到。

    回覆刪除
  10. 我鐘意呀,但冇本錢食😂😂

    回覆刪除
  11. 我鐘意呀,但冇本錢食😂😂

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐