番禺一日遊


追月公眾假期日
從福田出發到番禺
因有長輩在家鄕
重建祖屋
家族中有廿多人前往
賀新屋入伙之喜
在福田集合
包車前往


假日福田出入境大樓
早上真個是人山頭人海
很多短線旅行團
都在此集合


人齊出發
首站到東莞石龍
吃午飯




我真大郷里
原來內地食店
每人一位餐具
都是用膠紙封緊
每位收費
所以每人最好只拆自己那份
開封後就照收費



主人家
從香港帶去的日本梅酒
幾好飲


這一餐
全是蒸食
有雞 肉足 蝦 排骨蒸陳村粉

而重點是這條鱘龍魚
聽說
鱘龍魚頗名貴
以前是帝王家才可享用
現在當然是人工飼養
但此種魚類
對飼養環境要求非常高
都屬貴價魚
鱘龍魚
吃來有點似蟮
我就不覺得有什特別
吃完所有蒸物
鑊內是粥
吸收了蒸物的汁味
自然鮮甜美味
不過
我只是試了少少
食完午餐
就出發往番禺








32 則留言:

  1. 原來我同妳長輩係同鄉喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你是番禺人,番禺現正很興旺呢

      刪除
  2. 我都係大鄉里, 我都唔知原來餐具要收錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來收左好多年,不過,我上次去華東又唔係喎

      刪除
  3. 假期係好多短線旅遊,在福田集合,回鄉一天太匆忙呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 福田假期真係好旺。咁大棚人,好難得就到一齊,一天都算唔錯。

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 你真係好少返內地喎,啲餐具要收消毒費已經有咗好耐㗎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去華東都冇,可能廣東省先要?

      刪除
  6. 雖然我家鄕也是番禺,但我卻只回過一次,原來蒸煱下面用粥,很有創意呀!但就不知會否有些不潔。我想法是:盛在肉食的盤子、碟子經時間蒸候,會否流下一些不健康的物質落在粥液裡面?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試咗少少粥咋,咁多精華,其實都好邪惡。

      刪除
  7. 餐具要另收費其實不合理,食店不設洗碗,用完回收去清潔公司,聽講好多殘留清潔劑。

    回覆刪除
  8. 原來這套餐具要收費嗎?有點奇怪呀… 🤔
    不給餐具怎麼用餐呢? 🍽😄😉

    回覆刪除
  9. 假期都怕返大陸真是聚集好多旅行團。

    回覆刪除
  10. 假期都怕返大陸真是聚集好多旅行團。

    回覆刪除
  11. 福田口岸真係好多旅行團集合,我次次等人都冇位企 @@

    回覆刪除
  12. 嘩!啲餸好大碟!實食得好滿足

    回覆刪除
  13. 哈~ 香港個蒸氣鍋,佢地又跟得幾快喎,而且重多左好多創意餸

    回覆刪除
  14. 而家上面真係下下都要講錢……(^_-)

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐