大豆芽番茄湯


今天天氣回暖
還有太陽
出外也舒服好多

最近街市特別多
短短小小的紹菜
比一般娃娃菜甜
用來煮粉絲也不錯

今次我用來放湯
加入冬菇番茄豆卜
還有大豆芽
湯及菜都非常清甜
大家煮這個湯
記得放大大片薑啊



34 則留言:

  1. 這個素湯我喜歡!Y(^_^)Y

    回覆刪除
  2. 其實娃娃菜係咪即係細嘅紹菜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係BB紹菜,紹菜品種不少,我今次用的是細細棵的,很甜腍。

      刪除
  3. ngng...超好味~今日再煲^_^

    回覆刪除
  4. 我好鍾意番茄滾湯酸酸地好開胃 .

    回覆刪除
  5. 我都係街市買左紹菜今晚煮

    回覆刪除
  6. 大豆芽湯都啱我心水架

    回覆刪除
  7. 我噚晚都煮咗紹菜湯, 不過我用咗江魚仔同蝦乾嚟煮湯底.

    回覆刪除
  8. 呢個湯我都有煮,但冇放豆卜和娃娃菜,下次試吓先,多謝您的分享!

    回覆刪除
  9. 大豆芽菜滾湯,加埋娃娃菜,味道好清,好好飲。

    回覆刪除
  10. 材料清清地
    但湯卻好鮮甜

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...