一品鍋鳥冬


兒子愛吃
這隻日本乾烏冬

我襯有空檔

特別走出九龍城

價真棧

買了兩包回來



中午做個一品鍋烏冬

哈哈

所謂一品鍋

只是將新鮮的

加隔夜餸莱一起煮

不過
雖然是素材料
又真係幾好味

所以
有時煮食

順手拈來
也有驚喜










43 則留言:

  1. 呵呵,EE是廿四孝媽媽。^__^

    BTW,之前個明信片展覽在哪兒舉行的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你
      明信片展覽在沙田大會堂展出,我看的時間已經是最後一天,所以早已結朿.

      刪除
  2. 未試過乾身烏冬, 請問要煮幾耐?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 買左兩包,我其實經常到九龍城架.

      刪除
  4. 我都試過放湯的,不知炒又如何呢?

    回覆刪除
  5. 我都試過放湯的,不知炒又如何呢?

    回覆刪除
  6. 大雜會(食物)煮烏冬好味.

    回覆刪除
  7. 我都好鐘意食烏冬架,只有九龍城先有得買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係價真棧買,九龍城係最近架啦

      刪除
  8. EE真係一位好媽媽 , 我都好愛食烏冬架 , 不過袁生唔食 , 平時要一人晚餐先可煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個做阿媽都係咁架啦,袁生唔食烏冬架?呢隻幾好食個喎

      刪除
  9. 你送過呢個烏冬比我,老DAD都鍾意食,依家自己買,說滑一滑。

    回覆刪除
  10. 未試過呢款鳥冬呀!~通常就咁食吉吉島嗰D~有機會試吓呢款先~

    回覆刪除
  11. 價真棧賣幾錢一包呀,佢處好抵嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. $22蚊,一包有8札,我一個人可以食8次.

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐