啟德郵輪碼頭公園


啟德郵輪碼頭公園
位於郵輪碼頭頂層平台

升旗平台



從拱形外望
風光無限


國旗區旗
迎風飄揚


遠望石屎森林


一排宮粉羊蹄甲
看到的大廈
就是香港島





另一角度



觀塘碼頭



哈哈
轉換位置
回望剛才到過的
觀塘海濱花園


牛頭角


九龍灣
Mega Box


呢個角度望見獅子山









平台還有個水池


有數朵睡蓮浮水面


不同顏色睡蓮
點綴著微縐池水





一張特別效果的照片



啟德郵輪碼頭公園
交通
每天上午六時四十五分至晚上十一時
有綠色小巴
由九龍灣德福往返啟德郵輪碼頭



34 則留言:

  1. 原來咁大架?我係晚夜經過過咋

    回覆刪除
  2. 呢度地方寬廣好多,拍照唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相普通啦,但天氣好,可以看盡港九

      刪除
  3. 呢個地方好岩人去影婚紗相!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 冇架,遊客上岸就出去觀光,晚上返上郵輪嘛。

      刪除
  5. 我當年仲睇住佢起緊呢

    回覆刪除
  6. 聽講呢度仍有好多甩漏仍要跟進?但看到你照出來的風景也不是太差呢!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我覺得平日去人少少,都好方便。

      刪除
  8. 睡蓮有白有紫有紅........很美!

    回覆刪除
  9. 其實一直都想去行吓,但係交通唔係咁方便

    回覆刪除
  10. ee都好喜歡出街~成日到到周圍去~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我向來都喜歡周圍走,以前因為要照顧家人,所以比較困身,而家輕鬆左又周街去啦。

      刪除
  11. 我以為剩係遊客上船落船用,原來都有野睇!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐