素炒雜菜粒




都說一棵西芹要吃幾餐喇
第二擊做個素炒粒粒

大家看得出有幾種材料嘛




材料
西芹、紅椒、鮮蘑茹、菜甫、洋蔥、沙葛

沙葛一個也分了幾次才吃得完
一盒蘑菇一次也吃不完

獻汁
我今次加了黑醋

有一點點甜甜酸酸
像吃熱沙律
哈哈
我不大吃生冷東西
所以這個熱沙律
我覺得好好味







30 則留言:

  1. 用黎餸飯都唔錯呢 ~ ~ ( ๓´╰╯`๓) ~ ♥

    回覆刪除
  2. 我喜歡用黎餸潮洲粥...好食架

    回覆刪除
  3. 我試過朋友用素炒雜菜粒包的春卷,很好吃,相信與你做的熱沙律會有異曲同工之妙!

    回覆刪除
  4. 我都係一個西芹要食幾餐,好彩擺得啫。

    回覆刪除
  5. 沙葛又爽又甜又平好抵食!

    回覆刪除
  6. 我鍾意食d洋蔥~~!!炆腍咗或者炒過爽口都食~
    生洋蔥我都食tim!~

    回覆刪除
  7. 我數緊架, 但未數完就見到下一行有答案啦.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐