飯聚在[滬江飯店]



為左歡迎朋友仔夫婦
從澳洲回港渡假
一班人
相約在尖沙咀[滬江飯店]飯聚
呢間飯店
我以前未幫襯過
但幾位朋友仔話
今次水準大跌
特別係北京烤鴨
又"鞋"又硬
甜品除左豆沙鍋餅較正常
其他都做到古古怪怪

話雖如此
睇下我地10個人
食左幾多野

























每位$210大元

雖然食物唔合心意
但大家傾得好開心
嘻嘻哈哈過了幾個鐘





30 則留言:

  1. 我是超級地喜歡吃肴肉的, 我覺得它是中式午餐肉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢間肴肉算幾好食,我個人喜歡食熱食多

      刪除
  2. 高力豆沙,好似麻麻地。

    回覆刪除
  3. 肴肉樣子都算唔錯喎 , 最難看係高力豆沙 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 肴肉唔錯,但好多樣包括高力豆沙都做得好差。

      刪除
  4. 好少好少食滬菜...

    EE,白色一堆,右邊有個好似櫻桃點綴的,那碟是什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個堆係蝦仁,冇厘味道,食出係急凍蝦仁

      刪除
  5. 唔似麻麻地呀...看落算幾好的...不過食野其次
    歡迎朋友仔夫婦...從澳洲回港渡假...一班人開心吃飯最重要

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 價錢唔貴,但好多樣都做得好差。

      刪除
  7. 最緊要大家聚首一堂開心的晚上呢^^

    回覆刪除
  8. 嘩!好豐富呀~~!^~^

    回覆刪除
  9. 肴肉我至愛, 但呢邊少見有賣.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨