雜果涼粉


就係呢個涼粉切割器
放低左好耐冇用
係時候要用下佢




切到一條條
像麵條




加上生果
就成一份清涼的甜品






食住甜品
欣賞這優美歌曲
都是不錯的享受




40 則留言:

  1. 涼粉...我唔吃...食哂D生果呢...ka ka ka

    回覆刪除
  2. 我都有呢個玩具?不過未用過呀!

    回覆刪除
  3. 涼粉切割器,我都未見過喎!

    回覆刪除
  4. 我有一個是木做的呀,已經買左6/7 年,都未用過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 木製正統D,日本人好似要來整豆腐。

      刪除
  5. 涼粉一粒粒食好定係一條條好似麵咁食好呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 口感各有不同,但一條條吸甜均勻d

      刪除
  6. 我都有一個, 不過係木做嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 木製正統D,日本人好似要來整豆腐。

      刪除
  7. 原來有涼粉切割器的,第一次見呀,好似幾方便,一條條賣相幾靚~

    回覆刪除
  8. 居然有涼粉切割器?!日本城有冇得買?

    回覆刪除
  9. 我都玩過呢個,但大少like一粒粒多d!

    回覆刪除
  10. 涼粉切割器?! 哈~我冇呀~我好少可食涼粉~因為食親都柯架~!

    回覆刪除
  11. 我都有一個,係時候攞出嚟玩吓喇。

    回覆刪除
  12. 個玩具喺邊度買架? 好方便呀

    回覆刪除
  13. 未見過呢種玩具, 好方便乾淨, 好過切粒粒, 食得好企理!

    回覆刪除
  14. 唔講,我真係唔會知係咩嘢嚟.

    回覆刪除
  15. 唉....ee 這個工具幾好用, 12蚊店有 ? 真係要留意下那處有買呀 ..!!

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮