炆懵仔魚




鹹菜炆懵仔魚
應該是西貢
獨有名菜
通常都是由顧客買料
交給食肆煮
但並非每間的廚師都做得好吃
所以有時我會自已煮來吃

用多種


炆起好好味
呢味特色
是要多汁
我喜歡吃配料多過魚



蘋果副刊也有介紹過
片中訪問的魚檔是西貢賣懵仔最著名的
也是我最常幫襯的魚檔
大家不妨登入一看

懵仔魚http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/food/art/20090706/12954001

47 則留言:

  1. 竟有一種魚叫懵仔魚!名字有趣!

    回覆刪除
  2. 懵仔魚--->唔係好識,真係要search下。

    回覆刪除
  3. 吖 ... 我好似食過這款魚喎 , 不過太耐忘記係咩味添 , 我衹記得好似唔太多骨的 .
    妳炆的炆懵仔魚色彩鮮艷 , 賣相好靚呀 ! 睇見都好想食啊 !

    回覆刪除
  4. 今天溫暖的太陽出來呢•☀・゚我都出門行左成日呢
    ¤*¨♡嘩..哈哈...•☁*.甜睡夢甜喇•☁*

    回覆刪除
  5. 真係大鄕里,未聽過魚

    回覆刪除
  6. 配料索晒啲汁一定好好味嘞。

    回覆刪除
  7. 我去街市通常幫襯第一檔, 叫"德"乜野咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 德記係賣海鮮架,對面第一檔就係賣懵仔魚。

      刪除
  8. ykk懵過懵仔魚! 未聽過, 未食過, 多謝分享!!!

    回覆刪除
  9. 懵仔魚, 好得意的名字 ! 味道可鮮美嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 懵仔魚都算鮮味,但肉質較實,所以可以炆可以打邊爐。

      刪除
  10. 懵仔魚我只食過蒸同打邊爐,搵日試整下你呢款先!

    回覆刪除
  11. 睇錯標題"炆憎魚仔", 以為咩魚要咁"炆憎"...哈哈

    回覆刪除
  12. 我都未聽過懵仔魚 , 係咪不是每間街市都有得賣架呢??

    回覆刪除
  13. 好肚餓呀......EE ~.~

    回覆刪除
  14. 嘩!!落足材料,梗係好好味喇!懵仔魚好虾人煮架。

    回覆刪除
  15. 懵仔魚真係未知何物;未知真身如何?

    回覆刪除
  16. EE,下次去西貢一定要試試.

    回覆刪除
  17. 懵仔魚係點樣架? 聽都未聽過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果你睇下條片就見到懵仔魚個樣。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...