雞絲牛肝菌炒蛋


話說外賣蒜香雞
吃了兩餐
剩了雞胸肉
不想浪費食物
想到拆肉用來炒蛋
看看家中還有什麼物資可配搭
摷到些少牛肝菌
於是就做了這道

雞絲牛肝菌炒蛋

哈哈
我懶呀
所以雞絲似雞件


加碟走油油菜
已經好滿足
現在是菜心當造
要食多多




52 則留言:

  1. 真係好,可以唔駛浪費食物,咁就可以一個餸,GOOD GOOD~~

    回覆刪除
  2. ¤Ѽ`快樂時間過得好快又係時候說晚安安¤Ѽ`•*¨*
    ❉•:。*MY █▄ϑVҼ 好姊妹•*¨*甜夢到明天`*•
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈┈Zzz┈┈┈Zzz┈┈┈┈Zzz┈┈
    ★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★*゚゚*★∵★*゚゚*★

    回覆刪除
  3. 不用浪費食物 , 轉一轉就變成另一款清新美食 , 好煮意 " 讚 "

    回覆刪除
  4. 唉! 懶成咁,不如改名為「雞頭雞尾牛肝菌炒蛋」算了!

    回覆刪除
  5. 我今晚唔煲劇┈都去覺豬┈Zzz┈好凍凍...我好眼瞓┈Zzz┈\(*⌒▽◕)/

    回覆刪除
  6. 雞絲牛肝菌炒蛋,我都想食呀!

    回覆刪除
  7. 現在菜心當做,又甜又好食,加埋炒蛋,飽飽喇!

    回覆刪除
  8. 嘩, 蛋先係亮點!索晒牛肝菌d味!牛肝菌我最中意食^^但我次次都攪碎整, 未試過成舊放入口, 因為感覺太濃味, 下次試下學你用蛋中和一下d味先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,若果唔用雞絲,可以用洋蔥。

      刪除
  9. 菜心當做,走油都咁好味。

    回覆刪除
  10. 係呀!~食得唔好浪費~食剩我會留喺第日lunch 時食~!

    回覆刪除
  11. 牛肝菌我多數用嚟煲飯, 下次我試吓炒蛋先 ;)

    回覆刪除
  12. 我番香港時都係狂食菜心...又甜又好味~!!!

    回覆刪除
  13. 牛肝菌索埋肥雞油,定好香!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞胸肉剝左皮,冇肥油架,有牛肝菌香味咋.

      刪除
  14. 嘩!正啦,有牛肝菌,呢碟炒蛋一定好好食

    回覆刪除
  15. 咁樣真好,又美味又唔洗浪費

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...