芝麻卷(港式麵包}



時間過得真快
轉眼又到週末
。。。
雅虎幫我個blog傋份
攪到一鑊泡
亂晒籠
我真係冇眼睇
不如留番時間做包
。。。。。

最近其實都好少做包
係時候要清清存貨
事關阿仔暑假
帶返來2kg麵粉都未用
開左包泰國粉都要用埋佢


芝麻卷


我今次係麵包機搓粉發酵
效果同手搓都差不多
慳番好多功夫

隔夜麵包
仍然好軟熟






46 則留言:

  1. 我仲未打包個blog呀,點樣一鑊泡呀?食下飽嘆杯茶,咪籠relax!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個blog好多野都冇左,相片又亂晒,我冇心機去睇呀.

      刪除
  2. 自家制又好味又有滿足感。

    回覆刪除
  3. 唉亞虎給我的備份都係亂哂龍 , 搵到頭都暈 .

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我唔搬,傇左份放響電腦就算.,太亂啦

      刪除
  5. EE..嘩, 2Kg麵粉都可以做好多包包.....好在有麵包機搓粉哩 !!

    回覆刪除
  6. 我仲未攪備份, 反正年尾先夠期, 唔想做嘅野總是拖得就拖...

    回覆刪除
    回覆
    1. 備左份好多野亂晒同冇左,我懶得睇.

      刪除
  7. 我備份D相好多都冇哂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開左少少睇,咁亂而且應該唔齊,所以我都唔會搬.

      刪除
  8. I didn't bother to take a look at what Yahoo has done for me. I just save the zipped files in my computer and let them rest there forever and ever!

    回覆刪除
  9. 雅虎幫我個 blog 做備份, 做晒文章部份都無呀, 激死呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見唔到有文章,我唔會再攪啦.

      刪除
  10. 乜咁慘,我今日至做備份,唔知會點?

    啲港式包好靚,最近我都有做呀,但冇你做得咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不單係我,好多blog友都係咁~
      多謝你,你太客氣啦

      刪除
  11. MY █▄❤VҼ EE ••❣:❥早晨¸.•開心每一天喔
    11月份呢♫ ♩ ♬我忙裝修家居啊。.❉•哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,裝修靚靚,住得更開心。

      刪除
  12. 我都費事攪.....反正又唔識.....見得到就見啦.......再世為人囉!

    回覆刪除
  13. E E ,,芝麻卷整得靚呀..好手藝..哈...一定都好好食了...

    回覆刪除
  14. 我都係用麵包機搓粉, 真係慳好多功夫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,將材料放晒落去唔使理,發酵完先做型.

      刪除
  15. 我冇去到yahoo blog 睇~~~廢事睇咗個人燥呀

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...