咸瘦肉蠔士粥

 不知道怎解
最近脷尖生痱滋
剛好了不久
另一邊又再出現
雖然沒有上次嚴重
但已經超過了一星還未痊癒
攪到我吃東西也諸多顧忌
不敢亂吃
趁著買了塊大豬肉
於是將部分醃咸
加上蠔士煲粥
希望可以降降火


另外炒碟麵
雖然說是炒麵
但都不是燒紅鑊勁炒
只是半炒半撈的雜菜麵





20 則留言:

  1. take some B12 pills, it help.

    回覆刪除
  2. 蠔士可以治痱滋唔知有冇科學跟據,但就幾好食 :P

    回覆刪除
  3. E試下用baking soda 加水漱口或者吃yought 時加入少許黃薑粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,已經好得七八成。yought同黃薑粉我都食唔到架。

      刪除
  4. 炒碟麵跟粥絕配好味😋.痱滋情況注意🫗起床睡醒即飲多多清水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀!我早上起床一定會飲一大杯水。

      刪除
  5. 🐰 蠔士粥 👍。 𝓨𝓾𝓶𝓶𝔂! 𝓨𝓾𝓶𝓶𝔂! 😋

    回覆刪除
  6. 我見你好少食熱氣嘢喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我體質問題,可能未適應這裏的飲食習慣。

      刪除
  7. 最近嘅天氣唔煲啲下火嘢真係唔得掂。🤒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我體質問題,可能未適應這裏的飲食習慣。

      刪除
  8. 我試過用幼鹽點點粒痱滋,劇痛後又幾舒服。敢唔敢試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有咁做呀!而且還用鹽水漱口。

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢度啲皮蛋要去唐人超市先買到。

      刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕