鯪魚肉釀彩椒

鯪魚肉釀彩椒
好久沒有做這個餸
我又是懶的緣故
買現成鯪魚肉
牛池灣這一檔
鯪魚肉做得不錯
吃起來彈牙
味道又不會過濃
有時吃著一些太多胡椒粉
我也不大喜歡
這裏分三種味道
一款加蔥
一款加陳皮
還有另一款原味
我今次試陳皮味
煎香後用鼓油糖做個汁
的確不錯
 

 

加多一碟灼菜
簡單的二人餐


 

 

25 則留言:

  1. 加陳皮?肥人未見過添,好特別呀!

    回覆刪除
  2. 真材實料嘅鯪魚肉釀彩椒我唔食,但係街邊檔嗰啲煎釀三寶我就食。

    回覆刪除
  3. 加咗陳皮香好多 👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  4. 加陳皮最夾,我買無味的,自己加味加陳皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾喜歡陳皮味
      以前我都有買未調味個啲,但近都唔多見有。

      刪除
  5. 鯪魚肉好易有碎骨,我喜用豬肉代替 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我買呢啲,完全食唔到有碎骨。

      刪除
  6. 我們都好喜歡呢味,次次出去食中餐一定會食,但自己從沒煮過。

    回覆刪除
  7. 我好恨食鯪魚肉。英國要自己攪,比較麻煩。

    回覆刪除
  8. 我無用陳皮果D釀,用普通魚肉釀

    回覆刪除
  9. 呢檔好好,有三款口味鯪魚肉選,我都係最鍾意食原味,但出面食好多時會加入果皮、葱等配料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以佢哋好好生意,我見都幾多人買有蔥嘅。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日