西式素食午餐+自發芽菜炒麵

 坐叮叮車
到中環午餐
上月在此晚餐 
覺得素食小店食物質素
實在不錯
今回再來午餐

 

 蔥蒜包好香脆
 沙律菜夠新鮮
還有黑番茄
忌廉湯好滑
因為是素食
沒有奶羶味也不膩

 白松露蘑菇意粉
味道香濃中又清爽
意粉軟硬度適中 
 南瓜茄汁意大利飯
 依舊好味
酸奶手工意粉
這個白汁我也頗接受
整體保持水準

午餐包飮品
咖啡好飮
不太濃適合我


 午餐三個套餐$47x元
以食物質素來講
真係抵食 
。。。
 
已經好久沒自發豆芽
因為上兩次都失敗了
今回因煲糖水
剩下一些綠豆
又試下浸發
估不到有收成喎
 
 
 
 同來芽菜做 
豉油王炒麵
豆芽都幾爽口
 



25 則留言:

  1. 記得細時做實驗發過豆芽,很有成功感哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細時冇玩過呀!而家玩返夠本😂

      刪除
  2. 豉油王炒麵我想整呀,但係唔知買邊隻麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有專用麵餅賣,但我只用平常食的乾麵餅。

      刪除
  3. 我也試過發芽菜,是成功,但好幼細,不象街賣的粗壯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 外面賣的有落營養水,係唔同架,其實自己發的最天然。

      刪除
  4. 種芽菜好有成就感因為好易有收成 :P

    回覆刪除
  5. 第一張相的掛牆字畫, 請問 EE 有留意那最後兩個字是什麽?
    時間是一個偉大的作者,它必能寫出完美的 ? ?

    回覆刪除
    回覆
    1. corrections :
      時間是一位偉大的作者
      它必能寫出完美的 ? ?

      刪除
    2. 犀利喎,咁都俾你睇到。
      時間是一位偉大的作者
      它必能寫出完美的答案

      刪除
  6. 剩下一些綠豆
    又試下浸發
    估不到有收成

    --->EE又多一款食材可以自給自足^_^

    回覆刪除
  7. 西式午餐賣相不錯,而且個價錢唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間款式唔多,但真係做得幾好。

      刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食