腸粉皇。。買罐頭鮑魚送雞蛋

朋友介紹土瓜灣
腸粉皇
她讃不絕口
我因最近會在土瓜灣活動
因些走去試試
但我竟然是吃飯😅
對呀
我點了個鳳爪排骨飯
及一個扁豆煲葛湯
但冇點錯
好多排骨
而且好味
飯也軟硬適中
個湯好好飲
又唔肥膩
盛惠$26+$13元

 


既然稱香港腸粉皇
我又不妨試下腸粉


今回單點
豬膶腸粉$21元
當做下午茶
的確不俗
腸粉皮是滑得來
有些少彈牙
並非完全係腍
而粉皮又唔厚
的確難得



上回試過買雞送蛋
今回在隔幾間舗
亦係凍肉舖
買三罐罐裝即食鮑魚仔
又有雞蛋送
$50蚊三罐
好抵
好唔好食?
試咗再話俾大家知






28 則留言:

  1. 買蛋有鮑魚送,真的?啊原來是買鮑魚送蛋,又幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買蛋有鮑魚送...哈哈😄邊有咁著數。

      刪除
  2. 三罐50蚊已經好平,送蛋都價值10蚊啦,真係抵呀!

    回覆刪除
  3. 平民化的下午茶,應該生意滔溜吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小店經營,我所見有生意但唔使排隊。

      刪除
  4. 譚公道, 我以前好熟架

    回覆刪除
  5. 在D煮餸谷見到,最近買餸好多時都送雞蛋。

    回覆刪除
  6. 我係冇牙佬,鐘意林到唔彈牙既腸粉,可能唔啱我 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會咁彈牙,只係我用嘅形容詞。

      刪除
  7. 土瓜灣腸粉皇
    鳳爪排骨飯$26
    扁豆煲葛湯$13
    下午茶豬膶腸粉$21
    凍肉舖買3罐即食鮑魚仔
    送雞蛋10隻
    $50

    回覆刪除
  8. 買野送雞蛋,咁樣比人多D著數可以招多D生意

    回覆刪除
  9. 豬膶腸粉及葛湯我都好喜歡,其實前者主要都係因為愛食豬肝。

    回覆刪除
  10. 點解肥人去開既街市無野送..唔制呀!!!

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...