三文魚頭湯。。流心月餅

三文魚頭滾勝瓜
勝瓜味較淡
加上番茄 甘荀 豆卜
有湯又有餸



簡簡單單的二人餐


今回講流心月餅
是宅男公司話事人所送
一盒有四款共八個



呢個係芝士流心
我不愛芝士
所以沒試


奶黃流心
不是我杯茶
所以試了少許


蕉糖咖啡流心
真心覺得難食
沒有咖啡味又苦又甜


還有一款
朱古力味未試
我個人始終
喜歡食傳統月餅



20 則留言:

  1. 呢間公司好闊佬, 以前我返工, 一人只有一個

    回覆刪除
  2. 我都吾太喜歡流心月餅🥮

    回覆刪除
  3. 我係老餅,只喜歡傳統月餅。

    回覆刪除
  4. 勝瓜 番茄 甘荀 豆卜 滾三文魚頭
    流心月餅................流

    回覆刪除
  5. 三文魚頭始終覺得有啲腥味,我反而鐘意食啲古古怪怪月餅例如雪糕,冰皮,冇咁滯 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚頭我知唔啱你。
      我始終喜歡食傳統月餅,其他試下也無妨。

      刪除
  6. 三文魚頭咁大個,都有魚肉做餸^_^

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...