雪耳素湯

 

近年很少買雪耳
最近買了些少回
可以煮齋
又可以煲湯
甚至可以煮糖水
煲湯材料
雪耳 新蘿蔔 淮山茨實 眉豆 腰果 
還有果皮無花果
煲兩小時便可
非常清甜


豆角煮
豆卜雲耳蘑菇西芹
炒白菜
素食簡單晚餐




15 則留言:

  1. 以前我好怕飲雪耳湯, 成日覺得似膠水

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係啲雪耳煲得太耐,或者係雪耳唔靚。

      刪除
  2. 自從話雪耳湯唔可以留過夜之後,我就好少煲喇。

    回覆刪除
  3. 雪耳 新蘿蔔 淮山茨實 眉豆 腰果
    果皮 無花果 湯
    豆角煮 豆卜 雲耳 蘑菇 西芹
    炒白菜

    回覆刪除
  4. 我估雪耳可能有兩種,有啲煲咗會變膠水,有啲可以保持係爽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太膠或太爽都唔靚,我呢隻幾好,腍滑之中又唔膠。

      刪除
  5. 雪耳,爽我用來煲湯,腍用來煲糖水,不過二种我都中意吃呵呵

    回覆刪除
  6. 好耐無煲雪耳湯啦, 睇到又想飲💗

    回覆刪除
  7. 腰果 ...我女好鍾意食...
    佢係NUTS咁食....頂佢唔順.~

    回覆刪除
  8. 我而家多數買新鮮雪耳,一滾就得

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...