光波爐午餐+自製早餐

二人午餐

整條魚食

用光波爐爐

用幼鹽加黑椒粉醃一醃

用高溫焗15分鐘

反轉再焗10分鐘

用光波爐焗時間長

好處係冇油煙



另外翠玉瓜
將材料調味
用錫紙包裹
放入爐焗15至20分鐘


我加咗一條膶腸一起焗
焗出來脆玉瓜好爽口
效果都唔錯


幾乎每日
都在家食早餐
以下都係自家製
香蕉pancake
可以抹上自家製藍莓醬
加杯齋啡
簡簡單單


呢款蝦米蔥粒腸粉
捲得好求其
賣相麻麻


呢款係宅男自己做的
滑蛋+蒜蓉包+蘑菇
佢喜歡在家自己做早餐
除非係遲咗起床






22 則留言:

  1. 香蕉pancake 好軟柔,好好食。 光波埋潤腸,又幾方便喎。

    回覆刪除
  2. 我啲自制早餐簡單好多,麵包加牛奶加生果,全部微波爐就搞掂 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單也不錯,我有時都係食麵包。

      刪除
  3. 用光波爐焗
    1,黑椒鹽醃魚
    2,錫紙包膶腸調味翠玉瓜

    早餐
    自家製
    藍莓醬香蕉pancake+齋啡

    宅男自己做早餐
    滑蛋+蒜蓉包+蘑菇



    回覆刪除
  4. 佢喜歡在家自己做早餐--->有磨菇有蛋,好過好多人匆匆忙忙咬個包就開始新一日=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人生活節奏,係咁匆匆忙忙,冇法啦。

      刪除
  5. 你囝囝真係好好仔~~肯煮嘢又成日喺家咁好~!

    回覆刪除
  6. 家有宅男最大優點係唔使餐餐自己煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要返工,早餐自理,其他都係我煮。

      刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食