春天#植物


最近有些空閒
但又不是不能周圍去
但始終都出去買糧
曾經去過花墟
看到小盆栽很漂亮可愛
以下兩盆是新買的
每盆都是$10元
別問我名字
看完都忘記了



這是早前買的
每盆$12元





這一盆
養了成年
今年還長出新葉


種了兩年的蝴蝶蘭
快要開花了


龍脷葉失收多時
最近又突然長出了兩片


羅勒也長出花來


還有這盆肉肉
放了幾年
突然活躍起來
多了兩個仔


早前的桑椹
已經熟透


大家看看Size比例
不算小啦
一早已經吃完


春天的氣息
植物世界
生氣勃勃




28 則留言:

  1. 打理植物, 睇住佢地生長, 人都開心D🌸

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔算有心機打理,可能係環境適合先可以生長。

      刪除
  2. 桑椹子可以再種耐D,就甜了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會自動跌落,可能係品種問題。

      刪除
  3. 我係植物殺手,種咩都會死呀!香草咁易種都......唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔算有心機打理,可能係環境適合先可以生長。

      刪除
  4. 要搵啲嘢可以喺屋企玩 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好多嘢玩嘅,整嘢食上下網,一日煮三餐都好忙。

      刪除
  5. 你家地方大就好~我哋住嗰度好難種嘢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有露台,可以放在露台種。

      刪除
  6. 桑椹,行山時見過「樣似」的東西(PS﹕我沒有信心分,當然他日也不會看見便摘來吃=P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱呀,唔清楚千祈唔好摘來吃。

      刪除
  7. 我新年買的蘭花,花蕾只開了半朵,其他都開唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又比較少見,我買左三棵,而家還有一棵開緊。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日