下午茶時間


真係甚少出街
除了要買食糧
在家其實有時也不想多動
但有時心思思想吃點東西
有時起得很晚
不做早餐
直接煮午餐
到下午時段
就吃過下午茶

花生醬飛碟


可可榛子曲奇
配豆漿咖啡


芝麻卷包


好多網友自製布口罩
我也湊熱鬧做了兩個
不過
用手縫
真是欠點耐性
完成了兩個之後
就沒有動力再做







20 則留言:

  1. EE成功出貨, 但我相信自己出唔到貨哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實買現成方便好多,不過,我都係試試做,原來又唔難,但用手縫要有耐性,我真係冇乜耐性。

      刪除
  2. 樣樣都好吸引啊! EE好叻, 布囗罩花紋好靚💗

    回覆刪除
  3. 布紋好靚。 我都無自己做,阿E做好人,為大眾服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實買現成方便好多,有人為你服務,唔使傷腦筋。

      刪除
  4. 我呢邊報導話DIY口罩嘅橡筋缺貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以另想辦法,用其他物料代替。

      刪除
  5. 我也有飛碟機,有多年沒用了,也捨不得丟棄。
    我依家沒耐性用手縫線,最多不可超過5吋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢部有廿年啦,都係最近先拎番出來用。
      我都冇乜耐性,所以做咗兩個,巳經冇乜動力。

      刪除
  6. 依家市面多翻啲口罩,都係買算數喇 :P

    回覆刪除
  7. 家下多咗口罩賣~少咗人用布口罩~

    回覆刪除
  8. 花生醬飛碟
    可可榛子曲奇
    配豆漿咖啡
    芝麻卷包

    回覆刪除
  9. 我朋友都話整布口罩比我呀, 不過到而家都未有..哈哈!!
    肥人真係無能力自己整, 我見到都覺得好難呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手縫真係要有耐性,而且好嘥時間。
      而家周圍有得買,好方便。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...