我是飯桶


中午和一班同學仔飲茶
九個人點了八煲飯
這是其中五煲
有三煲已經在消化中
你哋話係咪正牌飯桶😂😂😂







24 則留言:

  1. 嘩...真係正牌飯桶,勁過我
    好友☁🌙又是時候瞓覺囉🌜甜夢🌛💤
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___°¨*★
    /└-(____/✬・゚☆
    ♦✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉
    🌟話咁快又╠╣aΡpy週末✨

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係正牌飯桶,勁過我....哈哈係呀

      刪除
  2. 哈…咁講…你就真的比我吃得多…
    我通常只吃大半碗飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個煲好細咋。
      我可以食一碗。

      刪除
  3. 如果諗著一餐等如兩餐食,我都可以食哂一煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個煲好細咋。
      我可以一餐食一碗。

      刪除
  4. 煲仔飯正呀!我可以食晒一煲架!

    回覆刪除
  5. 食咁多飯, 夜晚個餐唔駛食

    回覆刪除
  6. 有時飲茶,我都鐘意食呢D飯,因為點心食得多會好(漏)。

    回覆刪除
  7. 嘩~點成8煲飯?!咁真係好鍾意食喎~

    回覆刪除
  8. 食煲仔飯係食得特別多架

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便