煎糉子


今天是端午節
又是假期
大家有去看龍舟競賽嗎??
我怕熱怕曬
所以還是躲在家
上網聽聽歌好了
晚上出外跟家人飯聚

端午節我沒做糭子
早前有人送了
幾隻素糭給宅男
煎來吃應應節
想來也很多年
沒將煎香來吃
煎糭很香口




29 則留言:

  1. 我都係當一日好天氣的假期,外出走走而已^_^

    回覆刪除
  2. 糉子,係少食多滋味呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係?以前街外都有得點食,而家真係少咗人煎糭食。

      刪除
  4. 回覆
    1. 煎㕿口啲,其實我都係喜歡蒸熱食

      刪除
  5. 係幾好食的,不過糉子已經頗Heavy,再用油煎真係唔好食咁多.

    回覆刪除
  6. 成世人都係食蒸糉,未食過煎糉......

    回覆刪除
  7. 加了"米"字在旁是糉, 加了"人"字便是傻? 所以ykk少吃糉... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 少吃多滋味,其實糭不宜多吃。

      刪除
  8. 🌈好友⛅・゚🌞午安☕黃昏&傍晚好☁*`☀

    回覆刪除
  9. 我未試過煎糉呀,多數都係蒸熱再沾糖食

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨