鮮茄醬火雞意粉


尚有
大半隻火雞脾在冰箱
要想辦法消滅

午餐較少煮鈑
不如做個
鮮茄醬火雞意粉

呢碟有香草
當然俾老伴啦






33 則留言:

  1. 真係❤感恩ღ♥謝謝大家衷心祝福無限。*❣我媽媽¤*¨•¨❉
    ⊹☾°☆♦晚安安✫º★°¨✬☁我有時間才上網見各位好友呢

    回覆刪除
  2. 哈哈,仲未食完隻火雞腿?

    回覆刪除
  3. 細個時,跟媽媽入茶餐廳食嘢,就好鐘意叫蕃茄肉醬意粉,同呢個都好似.

    回覆刪除
  4. 要不要我來幫手清火雞?!

    回覆刪除
  5. 好足料!我都中意勁多香草!
    咁消滅晒火雞未呢?

    回覆刪除
  6. 食晒未呀?㷛粥好唔好味呢?

    回覆刪除
  7. 隻火雞脾食咗幾多餐呀~

    回覆刪除
  8. 我估,火雞腿食譜,仲有得睇^_^ (應該未用完嘛﹗)

    回覆刪除
  9. 我好like 加香草煮嘢~呢個啱我口味~!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落